Jurnal, Places

Ultimele săptămâni de vară

August 19, 2015

Vara asta am ieșit la picnic mai mult decât în alți ani. A devenit o tradiție să luăm mâncare într-un rucsac și să ne urcăm în primul tren. De multe ori am avut surprize plăcute și am descoperit locuri despre care nu știam că există. Am plecat de atât de multe ori încât, avem și obiceiuri legate de gară. Cum ajungem, luăm biletele și mâncăm un hot-dog garnisit de la un nene morocănos, cu o gheretă în formă de butoi. Apoi îi cer o cafea “to go” în care îmi pune mai mult lapte decât vreau, dar știe el ce știe. E cea mai bună cafea din gară. În tren îmi place să citesc bloguri din State și să beau moccacino-ul ăla cremos, cu aromă de ciocolată.

Într-o sâmbătă dimineață, în Gara de Nord ne aștepta trenul spre Slănic Prahova. Am coborât în oraș și am început să urcăm spre Muntele Verde. Ne-am mai oprit pe drum să pozăm găini și să ne odihnim picioarele. Urcarea e abruptă. Sus, peisajul e simpatic. Muntele Verde nu e chiar verde. Are o culoare mai apropiată de Cyan.

Ne-am făcut mustăți de pepene, am socializat cu niște vaci și după trei ore am plecat înapoi spre București.
dianadragne.ro-picnicmunteleverde dddianadragne.ro-picnicmunteleverde6dianadragne.ro-picnicmunteleverde3 dianadragne.ro-picnicmunteleverde56 dianadragne.ro-picnicmunteleverde896